0000| Kod towaru | P 24 217 |
| Producent | BREMBO |
| Opis | klocki hamulcowe |
| Szerokość [mm] | 123 |
| Grubość [mm] | 14 |
| Wysokość 1 [mm] | 48 |
| Wysokość 2 [mm] | 53 |
| Styk ostrzegawczy o zużyciu | z akustycznym czujnikiem zużycia |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez akcesoriów |
| system hamulcowy | ATE |
| Informacja uzupełniająca | z podkładką wytłumiającą |
| Liczba wskazań zużycia [na oś] | 2 |
| Numer WVA | 22231 |
| Numer WVA | 22232 |
| Numer WVA | 22233 |
00| Kod towaru | 822-1040-1 |
| Producent | CIFAM |
| Opis | klocki hamulcowe |
| Oznaczenie kontrolne | ECE-R90 |
| Wysokość 1 [mm] | 48,6 |
| Wysokość 2 [mm] | 53,4 |
| Styk ostrzegawczy o zużyciu | z akustycznym czujnikiem zużycia |
| Drgania | z tłumikiem drgań skrętnych |
| Szerokość 1 [mm] | 123 |
| Szerokość 2 [mm] | 123 |
| Grubość 1 [mm] | 14,5 |
00| Kod towaru | 20H9074-JPN |
| Producent | JPN |
| Opis | klocki hamulcowe |
| Styk ostrzegawczy o zużyciu | bez zintegrowanego czujnika zużycia |
| Wysokość 1 [mm] | 48,7 |
| Wysokość 2 [mm] | 53,5 |
| system hamulcowy | ATE |
| Szerokość 1 [mm] | 123,2 |
| Szerokość 2 [mm] | 123,2 |
| Grubość 1 [mm] | 15,7 |
| Grubość 2 [mm] | 15,7 |
000| Kod towaru | 22231.145.1 ZIM |
| Producent | ZIMMERMANN |
| Opis | klocki hamulcowe |
| system hamulcowy | ATE |
| Szerokość [mm] | 123 |
| Wysokość 1 [mm] | 49 |
| Wysokość 2 [mm] | 53 |
| Grubość [mm] | 15 |
| Styk ostrzegawczy o zużyciu | z akustycznym czujnikiem zużycia |
| Liczba wskazań zużycia [na oś] | 2 |
| Numer WVA | 22231 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Fotografia odpowiada zakresowi dostawy |
| Oznaczenie kontrolne | ECE R90 APPROVED |
000| Kod towaru | 22531.160.1 ZIM |
| Producent | ZIMMERMANN |
| Opis | klocki hamulcowe |
| system hamulcowy | ATE |
| Szerokość [mm] | 123 |
| Wysokość 1 [mm] | 48 |
| Wysokość 2 [mm] | 53 |
| Grubość [mm] | 14 |
| Numer WVA | 22531 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Fotografia odpowiada zakresowi dostawy |
| Oznaczenie kontrolne | ECE R90 APPROVED |
