000| Kod towaru | 13.0460-2652.2 |
| Producent | ATE |
| Opis | klocki hamulcowe |
| Szerokość [mm] | 106,4 |
| Wysokość [mm] | 45,6 |
| Grubość [mm] | 16,0 |
| Styk ostrzegawczy o zużyciu | nieprzygotowany do wskaźnika zużycia |
| Styk ostrzegawczy o zużyciu | bez styku zużycia |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z akcesoriami |
| Informacja uzupełniająca | ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego |
| Liczba śrub | 2 |
| system hamulcowy | Lucas / TRW |
| Oznaczenie kontrolne | E1 90R-02A0333/0828 |
| Dostępne MAPP-Code |
00000| Oś tylna | |
| Kod towaru | ADR164202 BLP |
| Producent | BLUE PRINT |
| Opis | klocki hamulcowe |
| Długość [mm] | 106 |
| Szerokość [mm] | 46 |
| Oznaczenie kontrolne | ECE R90 Approved |
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Grubość 1 [mm] | 15 |
| system hamulcowy | TRW |
| Styk ostrzegawczy o zużyciu | bez styku zużycia |
| Informacja uzupełniająca | ze śrubami |
| uwzględnić informację serwisową | |
000000| Oś tylna | |
| Kod towaru | 16784 FEB |
| Producent | FEBI BILSTEIN |
| Opis | klocki hamulcowe |
| Długość [mm] | 106 |
| Szerokość [mm] | 46 |
| Oznaczenie kontrolne | ECE R90 Approved |
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Grubość 1 [mm] | 15 |
| system hamulcowy | TRW |
| Styk ostrzegawczy o zużyciu | bez styku zużycia |
| Informacja uzupełniająca | ze śrubami |
| uwzględnić informację serwisową | |
000000| Oś tylna | |
| Kod towaru | 178904 FEB |
| Producent | FEBI BILSTEIN |
| Opis | klocki hamulcowe |
| Długość [mm] | 106 |
| Szerokość [mm] | 46 |
| Oznaczenie kontrolne | ECE R90 Approved |
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Grubość 1 [mm] | 16 |
| Informacja uzupełniająca | z materiałem mocującym |
| uwzględnić informację serwisową | |
000
0| Kod towaru | GH-413953 GH |
| Producent | GH |
| Opis | klocki hamulcowe |
| Ograniczenia producenta | TRW |
| Szerokość [mm] | 106,1 |
| Wysokość [mm] | 45,8 |
| Grubość [mm] | 16 |
| Styk ostrzegawczy o zużyciu | nieprzygotowany do wskaźnika zużycia |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z akcesoriami |
| Informacja uzupełniająca | ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego |
| Przestrzegać danych technicznych |

00| Kod towaru | 20H9135-JPN |
| Producent | JPN |
| Opis | klocki hamulcowe |
| Styk ostrzegawczy o zużyciu | bez zintegrowanego czujnika zużycia |
| Wysokość 1 [mm] | 45,6 |
| system hamulcowy | TRW |
| Szerokość 1 [mm] | 106,5 |
| Grubość 1 [mm] | 16 |
00| Kod towaru | 1B2144 |
| Producent | PROFIPOWER |
| Opis | klocki hamulcowe |
| Styk ostrzegawczy o zużyciu | bez zintegrowanego czujnika zużycia |
| Wysokość 1 [mm] | 45,6 |
| system hamulcowy | TRW |
| Szerokość 1 [mm] | 106,5 |
| Grubość 1 [mm] | 16,0 |
0| Kod towaru | 2210301 TXT |
| Producent | TEXTAR |
| Opis | klocki hamulcowe |
| Szerokość [mm] | 106,4 |
| Wysokość [mm] | 45,6 |
| Grubość [mm] | 15,9 |
| Styk ostrzegawczy o zużyciu | nieprzygotowany do wskaźnika zużycia |
| Informacja uzupełniająca | ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z akcesoriami |
| Numer WVA | 22103 |
| system hamulcowy | Lucas |
| Długość opakowania [cm] | 12,5 |
| Szerokość opakowania [cm] | 8,1 |
| Wysokość opakowania [cm] | 8 |
| Ciężar [kg] | 0,9 |
000| Oś tylna | |
| Kod towaru | 46-0288 VAI |
| Producent | VAICO |
| Opis | klocki hamulcowe |
| Grubość [mm] | 16 |
| Wysokość 1 [mm] | 45,3 |
| Styk ostrzegawczy o zużyciu | nieprzygotowany do wskaźnika zużycia |
| Szerokość 1 [mm] | 106 |
| Ograniczenia producenta | TRW |
| system hamulcowy | TRW |
| Grubość 1 [mm] | 15,7 |
| Szerokość [mm] | 106,0 |
| Wysokość [mm] | 45,6 |
| Strona zabudowy | Oś tylna |
000| Kod towaru | 22103.160.2 ZIM |
| Producent | ZIMMERMANN |
| Opis | klocki hamulcowe |
| system hamulcowy | LUCAS |
| Szerokość [mm] | 106 |
| Wysokość [mm] | 46 |
| Grubość [mm] | 16 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z blachą ślizgową |
| Informacja uzupełniająca | ze śrubami |
| Numer WVA | 22103 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Fotografia odpowiada zakresowi dostawy |
| Oznaczenie kontrolne | ECE R90 APPROVED |
