00000| Kod towaru | ADN17016 BLP |
| Producent | BLUE PRINT |
| Opis | sonda lambda |
| sonda lambda | sonda diagnostyczna |
| Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
| Liczba połączeń | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 470 |
| uwzględnić informację serwisową |
000000| Kod towaru | DOX-2014 DEN |
| Producent | DENSO |
| Opis | sonda lambda |
| sonda lambda | ogrzewana |
| sonda lambda | sonda planarna |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| sonda lambda | sonda lambda |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 470 |
| Liczba zestyków | 4 |
| Ograniczenia producenta | DENSO |
| dla numeru OE | 226908U300 |
| Jakość | DENSO |
| Masa [g] | 100 |
| Ciężar brutto [g] | 133 |
00000| Kod towaru | 09SKV433 SKV |
| Producent | ESEN SKV |
| Opis | sonda lambda |
| sonda lambda | sonda lambda |
| Gwarancja | 3 lata gwarancji |
| Ciężar [kg] | 0,14 |
| Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
0000| Kod towaru | 77452 FAE |
| Producent | FAE |
| Opis | sonda lambda |
| Długość [mm] | 300 |
| Liczba zestyków | 4 |
| Techniczny numer informacyjny | Universal 77015 |
000000| Kod towaru | 177516 FEB |
| Producent | FEBI BILSTEIN |
| Opis | sonda lambda |
| sonda lambda | ogrzewana |
| Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 479 |
000| Kod towaru | 38-76-0021 VEM |
| Producent | VEMO |
| Opis | sonda lambda |
| Długość [mm] | 315 |
| Liczba przewodów | 4 |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
000| przed katalizatorem | |
| Kod towaru | 38-76-0022 VEM |
| Producent | VEMO |
| Opis | sonda lambda |
| Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
| Kształt obudowy wtyczki | kanciasty |
| dla numeru OE | 226A0 8U300 |
| Długość [mm] | 500 |
| Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
| Kolor wtyczki | czarny |
| Długość przewodu [mm] | 470 |
| Liczba zestyków | 4 |
| sonda lambda | sonda regulacyjna |
| Liczba przewodów | 4 |
| Strona zabudowy | przed katalizatorem |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
