0
0
0
0
0
0
0
0
Kod towaru | 0258001051 BOS |
Producent | BOSCH |
Opis | sonda lambda |
Liczba przewodów | 1 |
Długość całkowita [mm] | 500 |
dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 0258986501 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 50000 |
0
0
0
0
0
0
0
0
Kod towaru | 0258002040 BOS |
Producent | BOSCH |
Opis | sonda lambda |
Liczba przewodów | 1 |
Długość całkowita [mm] | 510 |
dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 0258986501 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 50000 |
0
0
0
Kod towaru | A2C59513188Z VDO |
Producent | CONTINENTAL/VDO |
Opis | sonda lambda |
Długość [mm] | 480 |
Liczba przewodów | 1 |
0
0
0
Kod towaru | A2C59513227Z VDO |
Producent | CONTINENTAL/VDO |
Opis | sonda lambda |
Długość [mm] | 570 |
Liczba przewodów | 1 |
0
0
0
0
Kod towaru | ES10277-12B1 DEL |
Producent | DELPHI |
Opis | sonda lambda |
Długość przewodu [mm] | 210 |
sonda lambda | sonda palcowa |
sonda lambda | nieogrzewany |
0
0
0
0
Kod towaru | DOX-1006 DEN |
Producent | DENSO |
Opis | sonda lambda |
sonda lambda | nieogrzewany |
sonda lambda | sonda palcowa |
sonda lambda | sonda lambda |
Wymiar gwintu | M18x1.5 |
Długość przewodu [mm] | 554 |
Liczba zestyków | 1 |
Ograniczenia producenta | DENSO |
dla numeru OE | 2269006F00 |
Jakość | OE |
Masa [g] | 77 |
Ciężar brutto [g] | 107 |
0
0
Kod towaru | 77100 FAE |
Producent | FAE |
Opis | sonda lambda |
sonda lambda | nieogrzewany |
Długość [mm] | 530 |
Liczba zestyków | 1 |
Techniczny numer informacyjny | Universal 77001 |
0
0
przed katalizatorem | |
Kod towaru | 10-76-0098 VEM |
Producent | VEMO |
Opis | sonda lambda |
Liczba przewodów | 1 |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
Długość przewodu [mm] | 380 |
Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
dla numeru OE | 051 906 265 E |
Kolor wtyczki | czarny |
Długość [mm] | 480 |
Długość całkowita [mm] | 510 |
Liczba zestyków | 1 |
Liczba połączeń | 1 |
sonda lambda | sonda regulacyjna |
Strona zabudowy | przed katalizatorem |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 50000 |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |