0
0
0
Kod towaru | A2C59513301Z VDO |
Producent | CONTINENTAL/VDO |
Opis | sonda lambda |
Długość [mm] | 1425 |
Liczba przewodów | 4 |
0
0
0
0
0
Kod towaru | 09SKV586 SKV |
Producent | ESEN SKV |
Opis | sonda lambda |
sonda lambda | sonda regulacyjna |
Napięcie [V] | 12 |
Długość [mm] | 1500 |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Liczba przewodów | 4 |
Ciężar [kg] | 0,23 |
Opór [Ohm] | 2,1 |
Tryb pracy | elektryczny |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
0
0
0
0
0
Kod towaru | 09SKV591 SKV |
Producent | ESEN SKV |
Opis | sonda lambda |
sonda lambda | sonda regulacyjna |
Napięcie [V] | 12 |
Długość [mm] | 1200 |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Liczba przewodów | 4 |
Ciężar [kg] | 0,19 |
Opór [Ohm] | 6 |
Tryb pracy | elektryczny |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
0
0
przed katalizatorem | |
Kod towaru | 77337 FAE |
Producent | FAE |
Opis | sonda lambda |
sonda lambda | sonda regulacyjna |
Strona zabudowy | przed katalizatorem |
Długość [mm] | 1550 |
Techniczny numer informacyjny | Universal 77008 |
0
0
0
0
0
Kod towaru | 177380 FEB |
Producent | FEBI BILSTEIN |
Opis | sonda lambda |
sonda lambda | ogrzewana |
sonda lambda | sonda regulacyjna |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 22 |
Liczba przewodów | 4 |
Długość przewodu [mm] | 1500 |
Ciężar [kg] | 0,177 |
dla numeru OE | 11 78 1 735 680 |
0
0
0
0
0
Kod towaru | 177424 FEB |
Producent | FEBI BILSTEIN |
Opis | sonda lambda |
sonda lambda | ogrzewana |
sonda lambda | sonda regulacyjna |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 22 |
Liczba przewodów | 4 |
Długość przewodu [mm] | 1500 |
Ciężar [kg] | 0,180 |
dla numeru OE | 11 78 1 720 537 |
0
0
Kod towaru | 08.39.043 TRU |
Producent | TRUCKTEC AUTOMOTIVE |
Opis | sonda lambda |
dla numeru OE | 11 78 1 720 537 |
sonda lambda | ogrzewana |
0
0
Kod towaru | 20-76-0055 VEM |
Producent | VEMO |
Opis | sonda lambda |
Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
Ciężar [kg] | 0,21764 |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |