0000| Kod towaru | 77438 FAE |
| Producent | FAE |
| Opis | sonda lambda |
| sonda lambda | ogrzewana |
| Długość [mm] | 520 |
| Liczba zestyków | 4 |
| Techniczny numer informacyjny | Universal 77004 |
| Kolor wtyczki | brązowy |

0000000| Kod towaru | OZA629-V5 NGK |
| Producent | NGK |
| Opis |
000000| Kod towaru | ES11118-12B1 DEL |
| Producent | DELPHI |
| Opis | sonda lambda |
| Długość przewodu [mm] | 513 |
| sonda lambda | sonda palcowa |
| sonda lambda | ogrzewana |
00000| Kod towaru | 09SKV712 SKV |
| Producent | ESEN SKV |
| Opis | sonda lambda |
| sonda lambda | sonda diagnostyczna |
| sonda lambda | ogrzewana |
| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 595 |
| Gwarancja | 3 lata gwarancji |
| Liczba przewodów | 4 |
| Ciężar [kg] | 0,13 |
| Opór [Ohm] | 6 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
000000| Kod towaru | 175848 FEB |
| Producent | FEBI BILSTEIN |
| Opis | sonda lambda |
| sonda lambda | ogrzewana |
| sonda lambda | sonda regulacyjna |
| Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 520 |
00000| Kod towaru | OSM077 MMA |
| Producent | MAGNETI MARELLI |
| Opis | sonda lambda |
| Długość [mm] | 513 |
| Opór [Ohm] | 6 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 513 |
| sonda lambda | ogrzewana |
000
0| Kod towaru | ESL-VW-008 NTY |
| Producent | NTY |
| Opis | sonda lambda |
| sonda lambda | sonda regulacyjna |
| Długość [mm] | 520 |
000| przed katalizatorem | |
| Kod towaru | 10-76-0070 VEM |
| Producent | VEMO |
| Opis | sonda lambda |
| Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
| Liczba przewodów | 4 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
| dla numeru OE | 036 906 262 AA |
| Kolor wtyczki | brązowy |
| Długość [mm] | 520 |
| Liczba zestyków | 4 |
| Liczba połączeń | 4 |
| Kolor obudowy | brązowy |
| sonda lambda | sonda regulacyjna |
| Strona zabudowy | przed katalizatorem |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
