0000| Kod towaru | 7.05271.09.0 PIE |
| Producent | PIERBURG |
| Opis | sonda lambda |
| sonda lambda | sonda diagnostyczna |
| sonda lambda | ogrzewana |
| Napięcie [V] | 12 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 1000 |
000000| Kod towaru | ES11117-12B1 DEL |
| Producent | DELPHI |
| Opis | sonda lambda |
| Długość przewodu [mm] | 970 |
| sonda lambda | sonda palcowa |
| sonda lambda | ogrzewana |
0000| Kod towaru | 1.998.056 |
| Producent | EPS |
| Opis | sonda lambda |
| Długość przewodu [mm] | 720 |
| Liczba przewodów | 4 |
| sonda lambda | ogrzewana |
| sonda lambda | sonda planarna |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 1.997.007 |
0000| Kod towaru | 77398 FAE |
| Producent | FAE |
| Opis | sonda lambda |
| dla numeru OE | 06E 906 265 E |
| Długość [mm] | 1000 |
| Wymiar gwintu | M18x1,5 |
| Liczba zestyków | 4 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Techniczny numer informacyjny | Universal 77004 |
000| Kod towaru | 77591 FAE |
| Producent | FAE |
| Opis | sonda lambda |
| Długość przewodu [mm] | 800 |
000000| Kod towaru | 6PA358103191 HEL |
| Producent | HELLA |
| Opis | sonda lambda |
| sonda lambda | sonda diagnostyczna |
| Długość przewodu [mm] | 915 |
| Liczba zestyków | 4 |
| Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
00000| Kod towaru | OSM039 MMA |
| Producent | MAGNETI MARELLI |
| Opis | sonda lambda |
| Długość [mm] | 1000 |
| Opór [Ohm] | 4,5 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 1000 |
| sonda lambda | ogrzewana |

0000000| Kod towaru | OZA510-AU3 NGK |
| Producent | NGK |
| Opis |

0000000| Kod towaru | OZA826-EE3 NGK |
| Producent | NGK |
| Opis |
000| Kod towaru | 10-76-0084 VEM |
| Producent | VEMO |
| Opis | sonda lambda |
| Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
| Długość [mm] | 1120 |
| Długość przewodu [mm] | 970 |
| Liczba zestyków | 4 |
| sonda lambda | sonda diagnostyczna |
| Liczba przewodów | 4 |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
