0
0
0
0
Kod towaru | ES20491-12B1 DEL |
Producent | DELPHI |
Opis | sonda lambda |
Długość przewodu [mm] | 429 |
sonda lambda | sonda planarna |
sonda lambda | ogrzewana |
0
0
0
Kod towaru | ADG070101 BLP |
Producent | BLUE PRINT |
Opis | sonda lambda |
sonda lambda | ogrzewana |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 22 |
Liczba przewodów | 4 |
Długość przewodu [mm] | 525 |
Ciężar [kg] | 0,44 |
uwzględnić informację serwisową |
0
0
0
0
0
0
0
0
Kod towaru | 0258010121 BOS |
Producent | BOSCH |
Opis | sonda lambda |
Liczba przewodów | 4 |
Długość całkowita [mm] | 460 |
dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 0258986602 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 |
0
0
0
0
Kod towaru | DOX-2081 DEN |
Producent | DENSO |
Opis | sonda lambda |
Jakość | OE |
Ograniczenia producenta | DENSO |
Wymiar gwintu | M18x1.5 |
Długość przewodu [mm] | 525 |
Liczba zestyków | 4 |
Masa [g] | 94 |
sonda lambda | ogrzewana |
sonda lambda | sonda planarna |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
sonda lambda | sonda lambda |
Ciężar brutto [g] | 127 |
0
0
Kod towaru | 77648 FAE |
Producent | FAE |
Opis | sonda lambda |
Długość przewodu [mm] | 450 |
0
0
0
0
0
Kod towaru | 107600 FEB |
Producent | FEBI BILSTEIN |
Opis | sonda lambda |
sonda lambda | ogrzewana |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 22 |
Liczba przewodów | 4 |
Długość przewodu [mm] | 525 |
Ciężar [kg] | 0,44 |
0
0
0
przed katalizatorem, z przodu | |
Kod towaru | ESL-DW-004 NTY |
Producent | NTY |
Opis | sonda lambda |
Strona zabudowy | z przodu |
sonda lambda | sonda regulacyjna |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
Strona zabudowy | przed katalizatorem |
Numer seryjny | ESL-DW-004 |
0
0
Kod towaru | 40-76-0038 VEM |
Producent | VEMO |
Opis | sonda lambda |
Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
Wymiar gwintu | M18x1,5mm |
Długość całkowita [mm] | 300 |
Długość przewodu [mm] | 300 |
Liczba zestyków | 4 |
Ciężar [kg] | 0,104 |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |