000
0| Kod towaru | GH-410304 GH |
| Producent | GH |
| Opis | klocki hamulcowe |
| Ograniczenia producenta | ATE |
| Szerokość [mm] | 155,3 |
| Wysokość [mm] | 68,5 |
| Grubość [mm] | 19,8 |
| Styk ostrzegawczy o zużyciu | przygotowany do wskaźnika zużycia |
| Liczba piór | 4 |
000
0| Kod towaru | GH-410336 GH |
| Producent | GH |
| Opis | klocki hamulcowe |
| Ograniczenia producenta | ATE |
| Szerokość [mm] | 155,3 |
| Wysokość [mm] | 68,5 |
| Grubość 1 [mm] | 19,8 |
| Grubość 2 [mm] | 19 |
| Styk ostrzegawczy o zużyciu | przygotowany do wskaźnika zużycia |
| Przestrzegać danych technicznych |
000
0| Kod towaru | GH-411527 GH |
| Producent | GH |
| Opis | klocki hamulcowe |
| Ograniczenia producenta | ATE |
| Styk ostrzegawczy o zużyciu | przygotowany do wskaźnika zużycia |
| Wysokość [mm] | 63,6 |
| Długość 1 [mm] | 154,8 |
| Długość 2 [mm] | 155,4 |
| Grubość [mm] | 20 |
| Przestrzegać danych technicznych |
000
0| Kod towaru | GH-413949 GH |
| Producent | GH |
| Opis | klocki hamulcowe |
| Ograniczenia producenta | ATE |
| Grubość [mm] | 18 |
| Styk ostrzegawczy o zużyciu | nieprzygotowany do wskaźnika zużycia |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami |
| Długość 1 [mm] | 156,4 |
| Długość 2 [mm] | 155,4 |
| Wysokość 1 [mm] | 71 |
| Wysokość 2 [mm] | 68,5 |
0000| Oś przednia | |
| Kod towaru | JQ101092 |
| Producent | KAMOKA |
| Opis | klocki hamulcowe |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Szerokość [mm] | 155 |
| Grubość [mm] | 20 |
| Wysokość [mm] | 68 |
| Styk ostrzegawczy o zużyciu | przygotowany do wskaźnika zużycia |
| Styk ostrzegawczy o zużyciu | bez styku zużycia |
| system hamulcowy | ATE |
000| Kod towaru | 23312.200.1 ZIM |
| Producent | ZIMMERMANN |
| Opis | klocki hamulcowe |
| system hamulcowy | ATE-TEVES |
| Szerokość [mm] | 155 |
| Wysokość [mm] | 68 |
| Grubość [mm] | 20 |
| Styk ostrzegawczy o zużyciu | przygotowany do wskaźnika zużycia |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Fotografia odpowiada zakresowi dostawy |
| Oznaczenie kontrolne | ECE R90 APPROVED |
