0
0
0
kolektor wydechowy, przed katalizatorem | |
Kod towaru | ADG07013 BLP |
Producent | BLUE PRINT |
Opis | sonda lambda |
sonda lambda | ogrzewana |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
Strona zabudowy | kolektor wydechowy |
Strona zabudowy | przed katalizatorem |
Ciężar [kg] | 0,174 |
dla numeru OE | 39210-02640 |
uwzględnić informację serwisową |
0
0
0
kolektor wydechowy, przed katalizatorem | |
Kod towaru | ADG07051 BLP |
Producent | BLUE PRINT |
Opis | sonda lambda |
sonda lambda | ogrzewana |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
Strona zabudowy | kolektor wydechowy |
Strona zabudowy | przed katalizatorem |
Ciężar [kg] | 0,110 |
dla numeru OE | 39210-02610 |
uwzględnić informację serwisową |
0
0
0
0
Kod towaru | ES20510-12B1 DEL |
Producent | DELPHI |
Opis | sonda lambda |
Długość przewodu [mm] | 755 |
sonda lambda | sonda planarna |
sonda lambda | ogrzewana |
0
0
0
0
Kod towaru | DOX-2064 DEN |
Producent | DENSO |
Opis | sonda lambda |
dla numeru OE | 3921002610 |
Jakość | OE |
Ograniczenia producenta | DENSO |
Wymiar gwintu | M18x1.5 |
Długość przewodu [mm] | 750 |
Liczba zestyków | 4 |
Masa [g] | 127 |
sonda lambda | ogrzewana |
sonda lambda | sonda planarna |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
sonda lambda | sonda lambda |
Ciężar brutto [g] | 160 |
0
0
0
0
0
Kod towaru | 175939 FEB |
Producent | FEBI BILSTEIN |
Opis | sonda lambda |
sonda lambda | ogrzewana |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 22 |
Liczba przewodów | 4 |
Długość przewodu [mm] | 720 |
Ciężar [kg] | 0,099 |
0
0
0
przed katalizatorem, z przodu | |
Kod towaru | ESL-HY-502 NTY |
Producent | NTY |
Opis | sonda lambda |
Strona zabudowy | z przodu |
sonda lambda | sonda regulacyjna |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
Strona zabudowy | przed katalizatorem |
Numer seryjny | ESL-HY-502 |
0
0
Kod towaru | 52-76-0012 VEM |
Producent | VEMO |
Opis | sonda lambda |
Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
Wersja | Planar |
Ciężar [kg] | 0,13 |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |