0
0
0
Oś przednia | |
Kod towaru | ADT342190 BLP |
Producent | BLUE PRINT |
Opis | klocki hamulcowe |
Długość [mm] | 167 |
Szerokość [mm] | 59 |
Oznaczenie kontrolne | ECE R90 Approved |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Grubość 1 [mm] | 17 |
Ciężar [kg] | 2,168 |
uwzględnić informację serwisową |
0
0
0
Oś przednia | |
Kod towaru | ADT342212 BLP |
Producent | BLUE PRINT |
Opis | klocki hamulcowe |
Długość [mm] | 167 |
Szerokość [mm] | 59 |
Oznaczenie kontrolne | ECE R90 Approved |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Grubość 1 [mm] | 18 |
Ciężar [kg] | 2,13 |
uwzględnić informację serwisową |
0
0
Kod towaru | 822-938-1 CIF |
Producent | CIFAM |
Opis | klocki hamulcowe |
Oznaczenie kontrolne | ECE-R90 |
Styk ostrzegawczy o zużyciu | bez styku zużycia |
Drgania | z tłumikiem drgań skrętnych |
Grubość 1 [mm] | 18,5 |
0
0
0
0
0
Oś przednia | |
Kod towaru | 116328 FEB |
Producent | FEBI BILSTEIN |
Opis | klocki hamulcowe |
Długość [mm] | 166,7 |
Szerokość [mm] | 59,3 |
Oznaczenie kontrolne | ECE R90 Approved |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Grubość 1 [mm] | 17,4 |
Ciężar [kg] | 2,168 |
0
0
0
0
0
Oś przednia | |
Kod towaru | 116373 FEB |
Producent | FEBI BILSTEIN |
Opis | klocki hamulcowe |
Długość [mm] | 166,7 |
Szerokość [mm] | 59,3 |
Oznaczenie kontrolne | ECE R90 Approved |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Grubość 1 [mm] | 17,5 |
Ciężar [kg] | 2,13 |
0
0
0
0
Oś przednia | |
Kod towaru | JQ101525 |
Producent | KAMOKA |
Opis | klocki hamulcowe |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Wysokość 1 [mm] | 59 |
Styk ostrzegawczy o zużyciu | bez zintegrowanego czujnika zużycia |
system hamulcowy | ADVICS |
Szerokość 1 [mm] | 166 |
Grubość 1 [mm] | 17 |
0
0
0
0
Oś przednia | |
Kod towaru | 302224 VAL |
Producent | VALEO |
Opis | klocki hamulcowe |
Strona zabudowy | Oś przednia |
system hamulcowy | ADVICS |
Szerokość [mm] | 167 |
Wysokość [mm] | 59 |
Grubość [mm] | 18 |
Numer WVA | 24452 |
Styk ostrzegawczy o zużyciu | bez styku zużycia |
Informacja uzupełniająca | z podkładką wytłumiającą |
Oznaczenie kontrolne | ECE-R90 |
Ciężar [kg] | 2,1 |