000000| Kod towaru | 45617 FEB |
| Producent | FEBI BILSTEIN |
| Opis | korek spustowy oleju, miska olejowa |
| Długość [mm] | 16 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 21 |
| Wymiar gwintu zewnętrznego | M14 x 1,25 |
| Długość gwintu [mm] | 10 |
| Rozmiar klucza | 8 |
| Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt wewnętrzny |
| Materiał | Stal |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Długość śruby pod główką [mm] | 12 |
| Informacja uzupełniająca | bez pierścienia uszczelniającego |
000000| Kod towaru | 48906 FEB |
| Producent | FEBI BILSTEIN |
| Opis | korek spustowy oleju, miska olejowa |
| Długość [mm] | 16 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 21 |
| Wymiar gwintu zewnętrznego | M14 x 1,25 |
| Długość gwintu [mm] | 10 |
| Rozmiar klucza | 8 |
| Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt wewnętrzny |
| Materiał | Stal |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Długość śruby pod główką [mm] | 12 |
| Informacja uzupełniająca | bez pierścienia uszczelniającego |
0000| Kod towaru | 430.1067 KST |
| Producent | KS TOOLS |
| Opis | korek spustowy oleju, miska olejowa |
| Ograniczenia producenta | FIAT |
| Ograniczenia producenta | FORD |
| Ograniczenia producenta | VOLVO |
| Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt wewnętrzny |
| Rozmiar klucza | 8 |
| Masa [g] | 220 |
| Wymiar gwintu | M14x1,25x12 |
0000| Kod towaru | 430.2067 KST |
| Producent | KS TOOLS |
| Opis | korek spustowy oleju, miska olejowa |
| Ograniczenia producenta | FORD |
| Ograniczenia producenta | VOLVO |
| Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt wewnętrzny |
| Rozmiar klucza | 8 |
| Masa [g] | 550 |
| Wymiar gwintu | M14x1,25x12 |
000| po stronie silnika | |
| Kod towaru | 25-1757 VAI |
| Producent | VAICO |
| Opis | korek spustowy oleju, miska olejowa |
| Wymiar gwintu | M14 x 1,25 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,25 |
| Materiał | Stal |
| Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt wewnętrzny |
| Informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Długość [mm] | 16 |
| wymagana liczba | 1 |
| Długość gwintu [mm] | 12 |
| Skok gwintu [mm] | 1,25 |
| Strona zabudowy | po stronie silnika |
| Powierzchnia | ocynkowany |
