0
0
0
0
Kod towaru | DOX-0119 DEN |
Producent | DENSO |
Opis | sonda lambda |
Jakość | OE |
Ograniczenia producenta | DENSO |
Wymiar gwintu | M18x1.5 |
Długość przewodu [mm] | 750 |
Liczba zestyków | 4 |
Masa [g] | 103 |
sonda lambda | ogrzewana |
sonda lambda | sonda palcowa |
sonda lambda | sonda lambda |
Ciężar brutto [g] | 152 |
0
0
0
0
Kod towaru | DOX-1703 DEN |
Producent | DENSO |
Opis | sonda lambda |
dla numeru OE | 03C906262T |
Jakość | OE |
Ograniczenia producenta | DENSO |
Wymiar gwintu | M18x1.5 |
Długość przewodu [mm] | 440 |
Liczba zestyków | 4 |
Masa [g] | 96 |
sonda lambda | ogrzewana |
sonda lambda | sonda palcowa |
sonda lambda | sonda lambda |
Ciężar brutto [g] | 126 |
0
0
0
0
0
Kod towaru | 09SKV697 SKV |
Producent | ESEN SKV |
Opis | sonda lambda |
sonda lambda | sonda diagnostyczna |
Napięcie [V] | 12 |
Długość [mm] | 351 |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Liczba przewodów | 4 |
Ciężar [kg] | 0,12 |
Opór [Ohm] | 6 |
Tryb pracy | elektryczny |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
0
0
Kod towaru | 77440 FAE |
Producent | FAE |
Opis | sonda lambda |
sonda lambda | ogrzewana |
Długość [mm] | 650 |
Liczba zestyków | 4 |
Techniczny numer informacyjny | Universal 77004 |
Kolor wtyczki | czarny |
0
0
0
0
0
Kod towaru | 175850 FEB |
Producent | FEBI BILSTEIN |
Opis | sonda lambda |
sonda lambda | ogrzewana |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 22 |
Liczba przewodów | 4 |
Długość przewodu [mm] | 570 |
Ciężar [kg] | 0,106 |
0
0
za katalizatorem | |
Kod towaru | 10-76-0010 VEM |
Producent | VEMO |
Opis | sonda lambda |
Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
dla numeru OE | 03C 906 262 BF |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
Długość przewodu [mm] | 240 |
Długość całkowita [mm] | 380 |
Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
Ciężar [kg] | 0,11973 |
Kolor wtyczki | czarny |
Długość [mm] | 350 |
Liczba zestyków | 4 |
sonda lambda | sonda diagnostyczna |
Liczba przewodów | 4 |
Strona zabudowy | za katalizatorem |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |