0
0
Kod towaru | 1.997.600 |
Producent | EPS |
Opis | sonda lambda |
Długość przewodu [mm] | 570 |
Liczba przewodów | 4 |
Informacja uzupełniająca | z materiałem mocującym |
sonda lambda | ogrzewana |
sonda lambda | sonda planarna |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 1.997.007 |
0
0
Kod towaru | 77200 FAE |
Producent | FAE |
Opis | sonda lambda |
Długość [mm] | 650 |
Liczba zestyków | 4 |
Kolor wtyczki | czarny |
Techniczny numer informacyjny | Universal 77004 |
0
0
0
0
0
Kod towaru | 34388 FEB |
Producent | FEBI BILSTEIN |
Opis | sonda lambda |
sonda lambda | ogrzewana |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 22 |
Liczba przewodów | 4 |
Długość przewodu [mm] | 740 |
Ciężar [kg] | 0,095 |
0
0
Kod towaru | 7.05271.05.0 PIE |
Producent | PIERBURG |
Opis | sonda lambda |
sonda lambda | ogrzewana |
Napięcie [V] | 12 |
Liczba przewodów | 4 |
Długość przewodu [mm] | 700 |
0
0
Kod towaru | 10-76-0057 VEM |
Producent | VEMO |
Opis | sonda lambda |
Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
Ciężar [kg] | 0,139 |
Liczba przewodów | 4 |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
Kolor wtyczki | czarny |
Liczba zestyków | 4 |
dla numeru OE | 030 906 265 BS |
Długość przewodu [mm] | 600 |
Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
Długość [mm] | 720 |
Liczba połączeń | 4 |
sonda lambda | sonda regulacyjna |
Układ wydechowy | przed katalizatorem |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
0
0
Kod towaru | 10-76-0069 VEM |
Producent | VEMO |
Opis | sonda lambda |
Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
dla numeru OE | 03D 906 265 A |
Ciężar [kg] | 0,091 |
Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
Kolor wtyczki | brązowy |
Liczba przewodów | 4 |
Długość przewodu [mm] | 185 |
Długość [mm] | 300 |
Liczba zestyków | 4 |
Liczba połączeń | 4 |
Kolor obudowy | brązowy |
sonda lambda | sonda diagnostyczna |
Układ wydechowy | za katalizatorem |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |