MPN: | V30-2256-XXL |
Indeks: | 30-2256-XXL VAI |
Producent: | VAICO |
Opis: | zestaw części, wymiana oleju automatycznej skrzyni biegów |
Zezwolenie producenta (licencja) | 236.15 |
Typ skrzyni biegów | K7X 1000 |
dla numeru PR | A89 |
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków | |
Typ skrzyni biegów | W7X 700 |
Typ skrzyni biegów | W7N 700 |
Typ skrzyni biegów | K7C 1000 |
Typ skrzyni biegów | W7C 1000 |
Pojemność [litr] | 11 |
Typ skrzyni biegów | W7B 700 |
Typ skrzyni biegów | W7C 700 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | Z ilością oleju do płukania olejem |
Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia automatyczna 7-biegowa |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Typ skrzyni biegów | 722,9 |
Typ skrzyni biegów | 7G-Tronic Plus |
Jednostka ilości | Zestaw |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | z pierścieniem uszczelniającym |
Ciężar [kg] | 13,521 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 60000 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata] | 5 |
Symbol | Nazwa | Ilość |
V30-1927 | filtr automatycznej skrzyni biegów | 1 |
V30-2337 | korek spustowy oleju, miska olejowa | 1 |
V30-2338 | magnes, miska olejowa automatycznej skrzyni biegów | 2 |
V30-7475 | uszczelka, miska olejowa automatycznej skrzyni biegów | 1 |
V30-9537 | śruba | 6 |
V60-0220 | olej do automatycznej skrzyni biegów | 1 |
V60-0221 | olej do automatycznej skrzyni biegów | 2 |
Nasze produkty są przeznaczone wyłącznie do wyznaczonegoużytku.Należy pamiętać, że nasze produkty są zwykle dostarczane bezinstrukcji instalacji.Instalacja może być wykonywana wyłącznie przez przeszkolonypersonel.Nieodpowiednie lub niewłaściwe użycie nie jest objętegwarancją.Nasza gwarancja zawiera rozróżnienie pomiędzy częściązużywalną a częścią pojazdu. Wszystkie części zużywalnepodlegają skróconemu okresowi gwarancji i ograniczonejliczbie kilometrów.Elementy układu hamulcowego, takie jak tarcze hamulcowe,klocki hamulcowe itp. maksymalnie 1000 km (pojedyncza fazahamowania). W związku z tym reklamacje gwarancyjne na częścizamienne są sprawdzane tylko z rozliczeniem instalacji iprotokołem pomiaru uderzenia bocznego piasty koła wraz zdokumentacją fotograficzną.W przypadku tarcz i klocków hamulcowych należy przestrzegaćprzepisów dotyczących pojedynczego hamulca zgodnie zinstrukcjami producenta pojazdu.Przy wymianie hamulców należy zawsze sprawdzać elementypodwozia pod kątem luzów i uderzenia w piastę koła, a takżenależy dostarczyć odpowiednią dokumentację.Jeśli pojazd nie jest w stanie seryjnym z powodu tuningu,takiego jak koła zastępcze lub płyty gąsienicowe, wygasająroszczenia gwarancyjne z tytułu modyfikacji ze strony osóbtrzecich. Te same roszczenia gwarancyjne wygasają, jeślipojazd jest wykorzystywany w sportach motoryzacyjnych lubimprezach o podobnym charakterze.