MPN: | V10-10001 |
Indeks: | 10-10001 VAI |
Producent: | VAICO |
Opis: | zestaw łańcucha rozrządu |
Wykonanie łańcucha | Łańcuch zębaty |
Liczba ogniw łańcucha | 170 |
Liczba ogniw łańcucha | 60 |
Liczba ogniw łańcucha | 96 |
Wykonanie łańcucha | Łańcuch zamknięty |
Zestaw pełny | |
Ciężar [kg] | 2,409 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z szynami prowadzącymi |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z napinaczem łańcucha |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kołem zębatym wału korbowego |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z wałem korbowym z pierścieniami uszczelniającymi |
Symbol | Nazwa | Ilość |
V10-3169-1 | napinacz, łańcuch rozrządu | 1 |
V10-4455 | łańcuch rozrządu | 1 |
V10-4456 | łańcuch rozrządu | 1 |
V10-4458 | łańcuch, napęd pompy oleju | 1 |
V10-4459 | napinacz, łańcuch rozrządu | 1 |
V10-4460 | napinacz łańcucha, napęd pompy oleju | 1 |
V10-4461 | szyna ślizgowa, łańcuch rozrządu | 1 |
V10-4462 | szyna ślizgowa, łańcuch rozrządu | 1 |
V10-4463 | szyna napinająca, łańcuch rozrządu | 1 |
V10-4464 | szyna ślizgowa, łańcuch rozrządu | 1 |
V10-4465 | szyna ślizgowa, łańcuch rozrządu | 1 |
V10-4466 | szyna napinająca, łańcuch rozrządu | 1 |
V10-4467 | koło zębate, wał korbowy | 1 |
V10-4858 | pierścień uszczelniający | 1 |
VAICO zestawy łańcucha rozrządu są wykonane tylko iwyłącznie z ORYGINALNYM łańcuchem (Q+, jakość oryginalnegowyposażenia)Nasze produkty są przeznaczone wyłącznie do wyznaczonegoużytku.Należy pamiętać, że nasze produkty są zwykle dostarczane bezinstrukcji instalacji.Instalacja może być wykonywana wyłącznie przez przeszkolonypersonel.Nieodpowiednie lub niewłaściwe użycie nie jest objętegwarancją.Nasza gwarancja zawiera rozróżnienie pomiędzy częściązużywalną a częścią pojazdu. Wszystkie części zużywalnepodlegają skróconemu okresowi gwarancji i ograniczonejliczbie kilometrów.Elementy układu hamulcowego, takie jak tarcze hamulcowe,klocki hamulcowe itp. maksymalnie 1000 km (pojedyncza fazahamowania). W związku z tym reklamacje gwarancyjne na częścizamienne są sprawdzane tylko z rozliczeniem instalacji iprotokołem pomiaru uderzenia bocznego piasty koła wraz zdokumentacją fotograficzną.W przypadku tarcz i klocków hamulcowych należy przestrzegaćprzepisów dotyczących pojedynczego hamulca zgodnie zinstrukcjami producenta pojazdu.Przy wymianie hamulców należy zawsze sprawdzać elementypodwozia pod kątem luzów i uderzenia w piastę koła, a takżenależy dostarczyć odpowiednią dokumentację.Jeśli pojazd nie jest w stanie seryjnym z powodu tuningu,takiego jak koła zastępcze lub płyty gąsienicowe, wygasająroszczenia gwarancyjne z tytułu modyfikacji ze strony osóbtrzecich. Te same roszczenia gwarancyjne wygasają, jeślipojazd jest wykorzystywany w sportach motoryzacyjnych lubimprezach o podobnym charakterze.