MPN: | 3787 |
Indeks: | 3787 LQM |
Producent: | LIQUI MOLY |
Opis: | olej silnikowy |
Pojemność [litr] | 60 |
Rodzaj połączenia | Beczka |
Klasa lepkości wg SAE | 5W-30 |
Dopuszczenie przez producenta | ACEA E6/E7/E9 |
Dopuszczenie przez producenta | API CK-4/SN |
Dopuszczenie przez producenta | Deutz DQC IV-18 LA |
Dopuszczenie przez producenta | Mack EOS-4.5 |
Dopuszczenie przez producenta | MAN M 3677 |
Dopuszczenie przez producenta | MB-Freigabe 228.51 |
Dopuszczenie przez producenta | MB-Freigabe 228.31 |
Dopuszczenie przez producenta | Renault Trucks RXD |
Dopuszczenie przez producenta | Renault Trucks RLD-3 |
Dopuszczenie przez producenta | Volvo VDS-4.5 |
Zalecenie producenta oleju | Caterpillar ECF-3 |
Zalecenie producenta oleju | Cummins CES 20086 |
Zalecenie producenta oleju | DetroitD DFS 93K222 |
Zalecenie producenta oleju | Deutz DQC IV-10 LA |
Zalecenie producenta oleju | Ford WSS-M2C 213-A1 |
Zalecenie producenta oleju | IVECO 18-1804 TLS E6 |
Zalecenie producenta oleju | Mack EO-N Plus |
Zalecenie producenta oleju | Mack EOO PremiumPlus |
Zalecenie producenta oleju | Mack EO-M Plus |
Zalecenie producenta oleju | MAN M 3775 |
Zalecenie producenta oleju | MAN M 3271-1 |
Zalecenie producenta oleju | MAN M 3477 |
Zalecenie producenta oleju | MB 235.28 |
Zalecenie producenta oleju | MTU Typ 3.1 |
Zalecenie producenta oleju | Renault Trucks RLD-2 |
Zalecenie producenta oleju | Renault Trucks RLD |
Zalecenie producenta oleju | Renault Trucks RGD |
Zalecenie producenta oleju | Scania Low Ash |
Zalecenie producenta oleju | Voith Class B |
Zalecenie producenta oleju | Volvo CNG VDS-3 |
Zalecenie producenta oleju | Volvo CNG VDS-4 |
Zalecenie producenta oleju | Volvo CNG |
For the latest Euro V and Euro VI engine technology.All season motor oil based on synthetic technology andhigh-quality additive components. This high-tech motor oilenables an extremely broad range of applications and meetsthe requirements of commercial vehicle manufacturers aroundthe world. Guarantees an outstanding wear protection aswell as high lubricating film stability under all operatingconditions. The excellent shear stability and stability toaging allow for long oil change intervals. The lowviscosity enables a considerable reduction of the fuelconsumption. Primarily suitable for diesel engines, but canalso be used in gasoline engines.